Darmowa dostawa od 99,99 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Jak zareklamować towar?


Jak zareklamować zakupiony towar?


1. Zgłoszenie reklamacyjne prosimy przedstawić drogą mailową wraz ze zdjęciami zaistniałego problemu, terminem zakupu oraz czasem zdefiniowania wady.


2. W następstwie przesyłkę należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.


3. Zgłoszenie jest rozpatrywane w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki. Reklamowany przedmiot prosimy starannie zapakować i odesłać w dowolny sposób na adres podany poniżej. Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny wraz z opisem sytuacji.


INDYGO S.C. P.DOBROWOLSKI, A.SOBCZAK DŁUGA 5 20-346 LUBLIN


tel. 796 095 090


Kliknij poniżej aby pobrać formularz reklamacyjny


Formularz reklamacyjny


Po rozpatrzeniu reklamacji przez nasz dział otrzymają Państwo informację o dalszym postepowaniu droga mailową lub poprzez bezpośredni kontakt telefoniczny.


Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.


2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia i sporu między Klientem, a Sprzedawcą.


3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).


Potrzebujesz dodatkowej pomocy ? Skontaktuj się z nami:



tel: 796 095 090


mail: sklep@youneedit.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel