Reklamacja

Reklamacje    

 

1) Jeżeli towar posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem należy zgłosić taką sytuacje telefonicznie pod numerem 796 095 090. 

2)Odesłać przesyłkę wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na zwrot@youneedit.pl.  

 

Przekopiuj link do przeglądarki i pobierz formularz.

 

 https://youneedit.pl/data/include/cms/FORMULARZ_REKLAMACYJNY-converted.pdf

 

 

W przypadku odsyłania we własnym zakresie, przesyłkę należy kierować na adres:

YouNeedit.pl

Długa 5 20-346

Lublin Z dopiskiem:

Reklamacja YouNeedit.pl    

 

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- Login ze sklepu

- numer zamówienia

- imię, nazwisko

- telefonu kontaktowego

- pełny adres do wysyłki zwrotnej

- nr konta i dane do przelewu klienta

- przyczynę reklamacji lub opis wady    

 

 

 

TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM 

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta Po odbiorze przesyłki, reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni roboczych.

Zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku mailowo lub telefonicznie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel